צפו בסטוריז שלנו

תרגישו טוב יותר

6 הרגלים לצמצום החשיפה לקרינה אלקטרומגנטית מהטלפון הסלולרי

מכשירי הסמארטפון הפכו למרכז חיינו ואנו מבלים יותר שעות מאי פעם במסך הסלולרי, כאשר חשיפה ממושכת יכולה להזיק לבריאות שלנו, לפגוע בראייה ולהגביר סיכוי למחלות שונות. איגדנו עבורכם 6 הרגלים פשוטים שיעזרו לכם לצמצם את החשיפה לקרינה שנפלטת מהמכשיר הסלולרי.

1. אתם לא חייבים אותו לידכם
מכיוון שהטלפון הוא מכשיר אלקטרומגנטי שלא מפסיק לשדר ולהקרין, רצוי שבזמן שאנחנו לא באמת צריכים אותו, שיהיה רחוק מאיתנו ככל האפשר.

2. אפשר לישון בלעדיו
בשעת השינה רצוי למקם אותו אם לא בחדר אחר מחדר השינה אז לפחות הרחק מאיתנו, בוודאי לא בזמן שהוא גם מחובר למטען. בנוסף רצוי להעביר אותו למצב שקט או אפילו למצב טיסה, לאור העובדה כי השינה הרציפה שלנו חשובה הרבה יותר מעוד הודעת וואטסאפ. אם אתם מתעקשים להירדם עם מסך הטלפון לידכם, רצוי לכל הפחות להפעיל תכונה של מסנן אור כחול שמונעת בעיות ראייה ושינה. ושוב, לשים את המכשיר רחוק ככל האפשר ממכם לפני שאתם נרדמים.

טלפונים סלולרים בטעינה, לא לידכם
טלפונים סלולרים בטעינה, לא לידכם

3. מדברים רק כשיש קליטה
ככל שהקליטה תהיה חזקה יותר, כך הטלפון ישדר פחות חזק לאנטנה הסלולרית, לכן רצוי לא להשתמש כלל במכשיר במקומות בהם הקליטה נמוכה.

4. תוותרו על שיחת מעלית
גוף המעלית הוא מעין כלוב מתכתי כך שהקרינה למעשה "כלואה" בתוכו דבר הגורם לעליה מאוד גבוהה בעוצמת הקרינה שאתם סופגים. התחשבו גם בסובבים אתכם.

5. לא באוזן
המנעו ככל האפשר ממגע בין העור למכשיר הסמארטפון, השתדלו להשתמש ברמקול והשתדלו להמנע ככל האפשר מקירבת המכשיר לראש.

6. תתנתקו
מחקרים רבים מצביעים על כך כי רשתות חברתיות הופכות אנשים לעצובים יותר, כך שאם תתנתקו מחלק מהרשתות והאפליקציות תשתמשו פחות בטלפון ואולי גם תהיו שמחים יותר.

האם שימוש בטלפון סלולרי יכול לגרום לסרטן? צפו בסיקור של CBS על מחקר חדש שמצא גידולים אצל 3% מהנבדקים הגברים שנגרמו ככל הנראה בעקבות השימוש.

יש לכם מה להוסיף לרשימה?

נושאים שקשורים לכתבה
מומלצי קריאה ↓
הסטוריז שלנו
מה דעתכם?

אתם אהבתם

רק תוכן
עדכני ומעניין בדיוק בשבילך

קראו גם