צפו בסטוריז שלנו

כבר ארזתם?

גרמפינג – הטרנד התיירותי שגורם לסבא וסבתא להרגיש צעירים יותר

טרנד חדש בעולם התיירות בישראל הופך לפופולארי במיוחד. גרמפינג - טיול לחו"ל עם סבתא וסבא כאשר ההורים מוותרים על ההצטרפות ונשארים בבית. על פי חברות התעופה ישנה עלייה במספר החופשות עם הנכדים, כאשר עבור הסבא והסבתא מדובר בחווייה בריאה גם לנפש והם מרגישים צעירים ותורמים יותר. צפו בכתבה המלאה של החדשות.

על פי המחקר של אתר התיירות Booking.com, מגמת ה'גרמפינג' בדרך להפוך לנפוצה במיוחד בשנת 2020, כאשר היעדים המועדפים על סבא, סבתא והנכדים הישראלים הם לונדון, כרתים, לרנקה וברצלונה. החוויה עם הסבים והסבתות לא רק תורמת לחיבור עם הנכדים אלא גם לבריאות מנטלית וגופנית של בני הגיל השלישי.

על פי החדשות, כ-75% מהסבים והסבתות שנשאלו מדוע הם מעדיפים לצאת לחו"ל דווקא עם הנכדים, ענו כי החווייה עוזרת להם להרגיש צעירים יותר, תורמים ורלוונטים יותר. כרבע מהם ענה כי הם נותנים להורים זמן לעצמם ללא הילדים.

שרון צונץ, פסיכולוגית חינוכית מומחית, מסבירה כי: "הסבים והסבתות מרוויחים במיוחד – כי הם מרגישים משמעותיים, הם בונים קשר עם הנכדים ומרגישים משמעותיים גם כלפי הילדים שלהם. הם מרגישים שהם תורמים, ועוזרים להורים לנוח טיפונת מהמירוץ".

צפו בכתבה המלאה על טרנד הגרמפינג.

מומלצי קריאה ↓

אתם אהבתם

רק תוכן
עדכני ומעניין בדיוק בשבילך

קראו גם