צפו בסטוריז שלנו

טקבקו אם עזר לכם

נתקלתם במפגע של רעש או קרינה? כך תצרו קשר עם גורם ממשלתי

אם אתם חוששים שמתקן או אנטנה כזו או אחרת שמוקמה ליד ביתכם, הגן או במקום אחר פולטת קרינה מסוכנת או אם אתם סובלים ממפגעי רעש, האגף למניעת קרינה ורעש במשרד להגנת הסביבה יכול לסייע לכם. כך תיצרו איתו קשר.

על פי אתר המשרד להגנת הסביבה, האגף למניעת רעש וקרינה פועל לצמצום חשיפת הציבור והסביבה לרעש, לסיכוני קרינה מייננת, שמקורה בחומרים רדיואקטיביים טבעיים ומלאכותיים, מתקני רנטגן תעשייתיים, מחקריים וביטחוניים, מאיצים ולסיכוני קרינה בלתי מייננת: מתקני תקשורת, מתקני חשמל, לייזרים, מקורות קרינה אולטרה סגולה ואינפרה אדומה.

בין תפקידי האגף סמכות פיקוח על העוסקים במקורות קרינה מייננת ובלתי מייננת, ניטור קרינה באמצעות תחנות ניטור, בדיקת קרינה בקרקע, מיפוי מוקדי רעש, קביעת תקנות והוראות וטיפול במקורות רעש בכבישים, מסילות, שדות תעופה ואיזורי תעשייה. בנוסף האגף גם מטפל בבקשות להיתרי קרינה.

המשרד להגנת הסביבה
המשרד להגנת הסביבה

בראש האגף מניעת רעש וקרינה עומד פרופ' סטיליאן גלברג. ניתן ליצור איתו קשר בכתובת stelian@sviva.gov.il או באמצעות טלפון מס' 02-6495868. רכזת האגף היא אליס בר, ניתן ליצור איתה קשר בכתובת alis@sviva.gov.il או בטלפון 02-6495879. הפרטים באדיבות אתר המשרד להגנת הסביבה.

מומלצי קריאה ↓

אתם אהבתם

רק תוכן
עדכני ומעניין בדיוק בשבילך

קראו גם