צפו בסטוריז שלנו

תחסכו כסף ובריאות

מבצעי בלאק פריידיי: 5 דברים מזיקים שאנחנו לא חייבים לקנות

חג הקניות האמריקאי בלאק פריידיי (Black Friday) שהפך לתופעה בינלאומית, מציין מדי שנה את פתיחת עונת השופינג וההנחות המפתות שגורמות לנו בעיקר לקנות מוצרים שאנחנו לא צריכים ולעיתים גם כאלו שיכולים להזיק לבריאות שלנו. איגדנו עבורכם רשימה של מוצרים שאתם לא צריכים לקנות רק בגלל מבצעי בלאק פריידיי.

1. מוצרים מוזלים מסין
לעיתים רבות הצורך לחסוך שקלים בודדים, מביא אותנו לרכוש מוצרים מוזלים מסין אשר לא עברו מבדקי תקנים ויכולים להזיק לנו. לא מומלץ לרכוש מכשירי חשמל זולים בצורה מחשידה, תרופות, מזון, סכינים וכלי מטבח מסויימים. תמיד בדקו סרטוני ביקורת של גולשים באתרי הוידאו בטרם הרכישה.

2. מוצרי חשמל וסלולר
מוצרי החשמל הופכים לזולים וזולים יותר ועם החידושים והשכלולים אנו מתפתים לרכוש מכשירים פולטי קרינה שיכולים להזיק לבריאות שלנו, כמו בלנדרים עוצמתיים, מכשירי אינדוקציה, ראוטרים מאריכי טווח ועוד. מומלץ לקרוא על רמות הקרינה ואזהרות בטיחות בשימוש במוצרים טרם רכישה.

3. נורות לד ותאורה
נורות לד הפכו לפופולאריות במיוחד בשנים האחרונות וניתן למצוא אותן בבתים רבים. אך בזכות אותה פופולאריות גם צצו נורות לד מוזלות ואיכותיות פחות שיכולות לגרום לנזק בריאותי. מומלץ לבדוק את הביקורות על המוכר ואיכות מוצריו בטרם רכישה.

4. אוכל
מבצעי בלאק פריידי קולינרים הפכו לשגרה שטומנת בחובה עומסי סוכר וקלוריות כבדים במיוחד שגוף האדם אינו צריך. המנעו ממבצעים אטרקטיבים שמגיעים עם שומנים לא בריאים.

5. מוצרי איפור וטיפוח מסין
מבצעי בלאק פריידי רבים באתרים הסינים פונים לנשים שמחפשות מוצרי איפור וטיפוח מוזלים שמתאימים לכיסן. אולם תעשיית הזיופים הסינית יכולה לסכן את הבריאות שלכם עם מוצרי איפור עמוסים בכימיקלים מסוכנים. מומלץ לקנות מוצרים של חברות מוכרות וממוכרים מורשים.

יש לכם מה להוסיף לרשימה?

נושאים שקשורים לכתבה
מומלצי קריאה ↓
הסטוריז שלנו
מה דעתכם?

אתם אהבתם

רק תוכן
עדכני ומעניין בדיוק בשבילך

קראו גם