צפו בסטוריז שלנו

סכנה אמיתית

מוצרי איפור זולים מסין יכולים לגרום לכם לנזק בלתי הפיך

תעשיית הקומסטיקה הסינית מציפה אתרי קניות פופולארים רבים במוצרי איפור וטיפוח זולים, לעיתים מזויפים ולרוב כאלו שאינם עומדים בתקנים ומכילים רעלנים וכימיקלים מסוכנים שיכולים לגרום לפגיעה פיזית קשה. איגדנו עבורכם את כל המידע בנושא וכללי זהירות.

סדרת הדוקו החדשה של נטפליקס Broken חושפת אותנו למחיר האמיתי שאנחנו הצרכנים משלמים בכדי ליהנות ממוצרים זולים ומוזלים שמגיעים לבסוף במחיר בריאותי יקר. אחד הפרקים המומלצים לצפייה עוסק בתעשיית הקוסמטיקה הסינית שחולשת על שוק מוצרי האיפור והטיפוח הזולים שנמכרים ברשת.

מוצרי האיפור שאתם קונים באתרי מסחר כמו איביי ואלי אקספרס לא תמיד מגיעים ממפעלים שעומדים בתקנים בינלאומיים ואחת התופעות בסין היא הכנה מחתרתית של מוצרי איפור ללא שום פיקוח ותנאים נאותים.

גם תעשיית הזיופים הסינית משווקת היצע אדיר של מוצרי איפור המתחזים למותגים ויכולים לגרום לנזק של ממש לעורכם. בין הכימיקלים שנמצאו במוצרי איפור אלה ניתן למצוא את היסוד הרעיל ארסן ממשפחת המתכות לצד אלומיניום, חלודה, ציאניד, גללי עכברושים ואפילו שתן אנושי.

אז מה אפשר לעשות? נתחיל מכך שלא תתפתו לרכוש מוצרי איפור במחיר שמרגיש זול מדי. אל תרכשו מותגים בינלאומיים באתרי מסחר שמאופיינים בסוחרים סינים ותמיד בדקו את דירוג הסוחר ואמינותו. בנוסף הקפידו על קריאת ביקורות על המוצר וצפו בסרטוני חוות דעת ביו טיוב.

צפו בכתבה של תוכנית הבוקר ברשת CBS על הסכנה הבריאותית ברכישת מוצרי איפור מזויפים.

מומלצי קריאה ↓

אתם אהבתם

רק תוכן
עדכני ומעניין בדיוק בשבילך

קראו גם